Lahjoitamme jokaisesta saamastamme huollon asiakastyytyväisyyskyselyn vastauksesta euron SOS-lapsikylän toiminnan tueksi.
Tätä tavoitettamme tukemaan olemme syksyn aikana ottaneet käyttöön asiakastyytyväisyyskyselyn. Keräämme asiakaspalautetta huoltokäynneistämme ja jälkimarkkinointimme toiminnasta, jotta osaisimme kehittää tekemistämme tulevassa vielä aidommin asiakastoiveitamme vastaavaksi. Meitä kiinnostaa erityisesti, mikä sujui hyvin ja mitä voisimme tehdä vielä paremmin. Tavoitteenamme on hoitaa kaikki kerralla kuntoon sekä kohdata asiakkaamme aina jokaisen käynnin yhteydessä siten, että huomioimme ja kartoitamme samalla mahdollisia muitakin tarpeita, kuten esimerkiksi mahdolliset määräaikaishuollot muille laitteille, huolenpitosopimus tarpeen tai laitteiden uusimiseen liittyvät tekijät.
Huoltokäyntien yhteydessä huoltoedustajamme muistuttavat myös laitteiden ylläpitoon liittyvistä päivittäisistä puhdistustoimenpiteistä sekä laitteen oikeaan käyttöön liittyvistä tekijöistä, joita noudattamalla käyttäjä voi myös itse vaikuttaa laitteensa kuntoon ja laite-elinkaaren pituuteen positiivisesti.
Auttamalla meitä kehittymään ja vastaamalla lyhyeen asiakastyytyväisyyskyselyymme, jonka lähetämme huoltokäyntimme jälkeen, annamme puolestamme apua eteenpäin. Lahjoitamme jokaisesta vastauksesta euron SOS-lapsikylän toiminnan tueksi.
Lisää huoltopalveluistamme:
dieta.fi/palvelut/huoltopalvelut
Lisää SOS-lapsikylän työstä: