Tarjoamiemme tuotteiden ja palveluiden lisäksi haluamme nostaa keskiöön ihmiset. Lue ja inspiroidu alan uratarinoista.
Tutustu erilaisiin tekniikan ja toiminnallisuuden ratkaisuihimme, joiden avulla saat luotua juuri sinulle laadukkaan ja toimivan keittiöympäristön.
Otamme tarkasti huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet. Tutustu, ihastu ja nappaa parhaat palat omaan ammattikeittiöösi.
Dieta Oy | 18.11.2022
Huoltopalvelumme ja koko jälkimarkkinointitiimimme on vahvistunut vuoden sisällä monella tapaa. Dietan huollon palvelukseen on astunut hiljattain monta uutta ammattilaista, niin huoltoedustajiksi, kuin kehityksen ja hallinnon piiriin. Tiimin kasvamisen lisäksi olemme kehittäneet myös osaamista koulutuksilla, varaosasaatavuuden parantamisella sekä erilaisilla mobiiliratkaisujen kehityksillä.
Koko Suomen kattava huoltoverkostomme vahvistui kesällä, kun Lauri Nojonen aloitti huollon aluepäällikkönä. Huollon/jälkimarkkinoinnin tiimimme muita uusia tekijöitä ovat Juhana Timperi, joka on jo vuoden verran luonut ja vienyt huollon kehityshankkeita eteenpäin. Asiakkuuksien hoidosta, sopimuksista ja palvelupakettien kehityksestä otti vetovastuun kesän lopulla jälkimarkkinoinnin asiakkuuspäällikkönä aloittanut Suvi Kontio.
Huoltoedustajista hiljain aloittaneita ovat Niko Sievä Tampereella ja vahvaa kylmäosaamista edustava Ville Kamppila Seinäjoella. Saimme myös kopin meiltä juuri oppisopimuksella valmistuneesta Selma Kallasta.
Meille sydämen asia on tyytyväiset asiakkaat, heidän keittiöiden toimintansa toimivuuteen perustuu koko meidän toiminta. Asiakas tarpeineen ja huolineen on keskiössä, kun toimimme ja kehitämme toimintaamme. Olemme mitanneet asiakastyytyväisyyttä asiakaskyselyllä nyt muutaman vuoden, jotta tiedämme mitä meidän erityisesti tulisi kehittää ja keskitymme näin oikeisiin asioihin tälläkin saralla.
Asiakaskokemusmittauksissa olemme saaneet todella hyvät NPS (=kuinka todennäköisesti suosittelisit meidän palveluita) arvosanat, erityisesti huollon alalla toimivana yrityksenä tämä on verrattain korkea arvio. Viime vuodesta NPS on kasvanut tasaisesti ylöspäin.
Varaosien saatavuus on huoltomme toimivuuden yksi kulmakivi tekijöiden rinnalla. Käytämme vain alkuperäisiä valmistajien varaosia, joita itse maahantuomme.
Olemme Dietalla varautuneet maailmanlaajuisiin saatavuushaasteisiin kasvattamalla varastotuotteidemme määrää koronakeväästä 2020 alkaen yli 25%. Kappalemääräisesti varaosien määrä Dietalla on kasvanut 45%. Varastotuotteiden saatavuus on lähes 95% luokkaa.
Hyvä ja toimiva huolto-organisaatio on tekijöidensä näköinen ja me näytämme hyvältä. Olemme suuri-pieni huolto-organisaatio, toimimme koko Suomen alueella, mutta mottomme “kerralla kuntoon” vaatii ja sallii myös meille pienen organisaation jouston, jos tilanne sitä vaatii.
Huoltotilaukset 24/7: (09) 755 19 100 / huolto@dieta.fi
Sähköpostiosoitteemme ovat muotoa: etunimi.sukunimi@dieta.fi
Varaosatiedustelut ja -tilaukset: (09) 755 19 600 / varaosamyynti@dieta.fi