Inspiraatio

No Pizza valloittaa maailman

Kirjoittanut Sample HubSpot User | Sep 11, 2018 2:32:33 PM

No Typical. No Ordinary. No Bad Slices. No Cash. No Fake… Nämä ovat Kotipizza Groupin uuden No Pizza –ravintolakonseptin iskulauseita. Maailman valloitukseen valmistautuvan No Pizzan pilottiravintola avattiin kesäkuussa 2018 aivan Helsingin ydinkeskustaan, Rautatieasemaa vastapäätä sijaitsevaan CityCenter-kauppakeskukseen.  

“No Pizza korostaa vastuullisuutta – ei huonoja työoloja, ei jalostettuja raaka-aineita, vaan aitoja makuja, paikallisia raaka-aineita ja kestäviä ratkaisuja”, kiteyttää Kotipizza Groupin kehitysjohtaja Riikka Ahtiainen No Pizzan pääperiaatteet. No Pizzassa panostetaan paikallisiin raaka-aineisiin. Esimerkiksi Helsingissä on täytteinä mm. Helsingin Meijeriliikkeen sekä Peltolan juustolan juustoja, yrttejä lähitiloilta ja tottakai lappilaista poroa. Kansainvälisille ravintolamarkkinoille suunnatussa No Pizza -ravintolakonseptissa menut tullaan aina suunnittelemaan huomiden jokaisen maan paikallinen raaka-ainevalikoima. Tekemisen peruspilarina toimii sourdough-taikina sekä paistamisen jälkeen pizzaan lisättävät tuoreet raaka-aineet. Pizzamenun suunnittelusta vastaa Kotipizza Groupin luova johtaja Risto Mikkola.

Dieta on ollut mukana toteuttamassa No Pizzaa, tulevaisuuden pizzeriakonseptia, jossa kaikki tehdään läpinäkyvästi. Keittiön laitekanta on suunniteltu siten, että pizzeria on helppo toteuttaa monenlaiseen erilaiseen tilaan. Avoin keittiö tuo pizzanvalmistuksen lähelle asiakasta ja moderneissa vitriineissä raaka-aineet tulevat näyttävästi esille. No Pizzaan valittu korkealämpöinen PizzaMaster®-pizzauuni takaa aina tasaisen laadukkaan ja maukkaan pizzatuotteen. Tarjoilussakin on keskitytty innovatiivisuuteen. Kestäviltä melamiinilankuilta tarjoiltu pizza tukee sosiaalista syömistä ja erilaisia pizzamakuja on vaivatonta maistella ystävien kanssa

Tutustu No Pizzan herkulliseen menuun.

Oletko suunnittelemassa omaa ravintolaa?
Ota yhteys lähimpään myyjääsi  
tai tutustu tuotevalikoimaamme verkkokaupassa.