Tarjoamiemme tuotteiden ja palveluiden lisäksi haluamme nostaa keskiöön ihmiset. Lue ja inspiroidu alan uratarinoista.
Tutustu erilaisiin tekniikan ja toiminnallisuuden ratkaisuihimme, joiden avulla saat luotua juuri sinulle laadukkaan ja toimivan keittiöympäristön.
Otamme tarkasti huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet. Tutustu, ihastu ja nappaa parhaat palat omaan ammattikeittiöösi.
Dieta Oy myöntää takuun myymilleen uusille laitteille mahdollisten rakenne-, valmistus- ja raaka-ainevikojen osalta. Takuuajan jälkeen ei vetoaminen takuuaikaiseen ilmoitukseen ole pätevä, ellei sitä ole tehty kirjallisesti takuuaikana.
Takuu koskee Suomeen ensimmäiselle asiakkaalle myytyjä laitteita.
Takuuaika on yksi (1) vuosi laskien laitteen toimituspäivämäärästä.
Takuuseen sisältyvät takuuaikana Dieta Oy:n toteamien rakenne-, valmistus- ja raaka-ainevikojen laitteille aiheuttamien vaurioiden korjauskustannukset. Mainitut viat Dieta Oy tai Dieta Oy:n valtuuttama huoltoliike korjaa saattamalla laitteen toimintakuntoon.
Kiinteästi asennetut laitteet korjataan asiakkaan luona arkipäivisin klo 8.00-16.00 välisenä aikana. Helposti kuljetettavat (paino alle 25 kg) laitteet tulee asiakkaan toimittaa omalla kustannuksellaan Dietan huoltoon (Holkkitie 8, 00880 Helsinki) korjattavaksi. Korjatut laitteet ovat asiakkaan noudettavissa tai ne toimitetaan asiakkaalle hänen kustannuksellaan. Takuukorjaustyö iltaisin ja viikonloppuisin tapahtuu asiakkaan pyynnöstä asiakkaan kustannuksella.
Tämä takuu on annettu edellyttäen, että laitetta on käytetty normaaleiksi katsottavissa käyttöolosuhteissa ja että käyttöohjetta on noudatettu huolellisesti. Dieta Oy:n vastuu rajoitetaan näiden ehtojen mukaiseksi, eikä takuu siten kata sellaisia vahinkoja, jotka laite aiheuttaa henkilölle tai toiselle esineelle eikä välillisiä kustannuksia.
Takuuseen ei sisälly laitteen toimintakunnon kannalta merkityksettömien pintanaarmujen korjaaminen, laitteen normaalit käyttöohjeessa esitetyt säädöt, käyttöopastuskäynnit, puhdistustoimenpiteet, jotka johtuvat asiakkaan höyry- tai vesi-johtoverkostossa olevista epäpuhtauksista eivätkä sellaiset työt, jotka aiheutuvat varo- tai asennusmääräysten laiminlyönneistä tai näiden selvittelyistä asennuskohteessa. Osat, joiden rikkoutumisvaara käsittelyn tai luonnollisen kulumisen seurauksena on normaalia, kuten merkkivalot, tiivisteet, paistoanturit ja liikuteltavat muoviosat, eivät kuulu takuun piiriin.
Vian ilmetessä takuuaikana on asiakkaan viipymättä ilmoitettava tästä Dieta Oy:n huoltoon. Tällöin on ilmoitettava, mistä laitteesta on kyse (laitemalli, sarjanumero), vian laatu mahdollisimman tarkasti sekä olosuhteet, jossa vika on syntynyt ja/tai ilmenee. Dieta Oy selvittää omalta osaltaan, kuuluuko laite ja kuvattu vika takuun piirin ja antaa asiakkaalle korjaustapaa ja -ajankohtaa koskevan tiedon.
Katso myös Jatkotakuun ehdot: https://www.dieta.fi/takuuehdot-jatkotakuulle
You can find warranty conditions in English here.
Dieta Oy myöntää myymilleen ReLife-laitteille kuuden (6) kuukauden varaosatakuun mahdollisen osien rikkoutumisen varalle. Varaosatakuu ei koske laitteita, jotka eivät ole takuun piirissä. Jos laite ei kuulu takuun piiriin, se on ilmoitettu tuotteen tuoteteksteissä "Ei takuuta" -merkinnällä. (Liite 1)
Takuu koskee ReLife-laitteita. Takuu ei siirry kolmannelle osapuolelle.
Varaosatakuu myönnetään aina laitekohtaisesti kuusi (6) kuukautta laskien laitteen toimituspäivämäärästä.
Takuuseen sisältyvät varaosatakuuaikana Dieta Oy:n toteamat osien rikkoutumiset ja näistä aiheutuvat varaosakustannukset. Mahdolliset korjauskustannukset eivät kuulu varaosatakuun piiriin.
Tämä takuu on annettu edellyttäen, että laitetta on käytetty normaaleiksi katsottavissa käyttöolosuhteissa asianmukaisesti. Dieta Oy:n vastuu rajoitetaan näiden ehtojen mukaiseksi, eikä takuu siten kata sellaisia vahinkoja, jotka laite aiheuttaa henkilölle tai toiselle esineelle eikä välillisiä kustannuksia.
Vian ilmetessä takuuaikana on asiakkaan viipymättä ilmoitettava tästä Dieta Oy:n huoltoon. Tällöin on ilmoitettava, mistä laitteesta on kyse (laitemalli, sarjanumero), vian laatu mahdollisimman tarkasti sekä olosuhteet, jossa vika on syntynyt ja/tai ilmenee. Dieta Oy selvittää omalta osaltaan, kuuluuko laite ja kuvattu vika takuun piirin ja antaa asiakkaalle varaosan toimitusajankohtaa koskevan tiedon.
Mikäli laitteeseen tulee takuun aikana käytön estävä vika, joka ei ole kohtuullisin kustannuksin korjattavissa
1. Ostajalla sekä myyjällä on oikeus purkaa kauppa
TAI
2. Asiakkaalle myydään uusi vastaava laite rikkoutuneen tilalle tarjousperiaatteella (tapauskohtainen)