Tarjoamiemme tuotteiden ja palveluiden lisäksi haluamme nostaa keskiöön ihmiset. Lue ja inspiroidu alan uratarinoista.
Tutustu erilaisiin tekniikan ja toiminnallisuuden ratkaisuihimme, joiden avulla saat luotua juuri sinulle laadukkaan ja toimivan keittiöympäristön.
Otamme tarkasti huomioon asiakkaan yksilölliset tarpeet ja tavoitteet. Tutustu, ihastu ja nappaa parhaat palat omaan ammattikeittiöösi.
Vapaasti varastossamme pakkauksineen (FCA Helsinki tai FCA Vantaa), ellei toisin ole sovittu. Tilaukset toimitetaan asiakkaan lukuun, Dieta Oy:n parhaaksi katsomalla tavalla, ellei tilaajan kanssa ole erikseen sovittu kuljetustavasta. Dieta pidättää oikeuden vaihtaa kuljetustapaa. Asiakkaan on sovittava kirjallisesti toimitusajan siirrosta vähintään kolme viikkoa ennen sovittua toimitusaikaa.
Sovellamme Kaukokiidon kuljetuksissa Kaukokiidon yleisiä sopimusehtoja (tyypillisesti sovellettavat kuljetustavat Kaukokiito paketti tai Kaukokiito kappaletavara). Kaukokiidon yleiset sopimusehdot löydät täältä: https://www.kaukokiito.fi/globalassets/pdf-dokumentit/kaukokiidon_yleiset_sopimusehdot_15_11_2019.pdf
Postin toimituksissa ja palveluissa sovelletaan Postin sopimus- ja tuote-ehtoja. Sopimus- ja tuote-ehdot löydät täältä:
https://www.posti.fi/fi/asiakastuki/ehdot-ja-tietosuoja/ehdot-sopimusasiakkaille
Toimitusehtojen lopussa on tiivistelmä Postin toimitusehdoista.
Postin kuljetusvastuu alkaa siitä, kun lähetys on otettu kuljetettavaksi ja päättyy siihen, kun lähetys on luovutettu vastaanottajalle tavarankuljetuksia koskevan lainsäädännön ja näiden ehtojen mukaisesti, lähetys on sovitulla tavalla asetettu vastaanottajan käytettäväksi määräpaikkakunnalla, tai lähetys on palautettu lähettäjälle.
Posti vastaa siitä, että lähetys kuljetetaan sopimuksen mukaisesti kuljetusasiakirjassa ilmoitettuun vastaanottajan osoitteeseen. Lähetys luovutetaan kuittausta vastaan osoitteesta tavatulle henkilölle.
Lähetys voidaan luovuttaa myös ilman vastaanottajan kuittausta joko lähettäjän tai vastaanottajan toimeksiannosta.
Lähetykset, joita ei pystytä Postista riippumattomasta syystä toimittamaan vastaanottajalle, palautetaan lähettäjälle. Lähetyksen kuljetusaika on yhteysvälistä riippuen 1–3 arkipäivää. Noutamatta jätetyt lähetykset palautetaan säilytysajan jälkeen.
Lähetykset vakuutetaan tilaajan lukuun.
Takuu koskee Suomeen ensimmäiselle asiakkaalle myytyjen tuotteiden raaka-aine- ja valmistusvirheitä. Tarkemmat takuuehdot, ks: Dieta Oy:n Takuuehdot.
Tilauksen tuotteiden palauttaminen on mahdollista, mikäli toimitus ei ole ollut tilauksen mukainen tai tavara on ollut viallinen ja huomautus on tehty 8 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Palautuksesta on aina sovittava etukäteen myyjän tai Call Centerin (09 755 190) kanssa. Vakiotuotteiden palautuksesta, joka ei johdu myyjän virheestä, hyvitetään enintään 80 %. Palautusoikeus koskee vain varastotuotteita, jotka ovat käyttämättömiä, myyntikuntoisia ja alkuperäisissä pakkauksissaan. Projekti-, erikois-, outlet- tai mittatilaustuotteilla ei ole palautusoikeutta.
Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä osoitteeseen tuotemyynti@dieta.fi tai puhelimitse ma-pe klo 8-16 numeroon (09) 755 190. Vaihtoehtoisesti ilmoituksen voi tehdä myös reklamaatiolomakkeen täyttämällä. Ilmoitus tulee tehdä tavasta riippumatta mahdollisimman pian, mutta viimeistään kahdeksan (8) päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.
Toimitusmaksu määräytyy toimitusmaksuluokittain toimituksen koon perusteella, pl. verkkokaupan kiinteähintaiset toimitukset. Toimitus- ja palautuskuluista vastaa asiakas (pl. myyjästä tai tuotteen viallisuudesta aiheutuvista palautuksista). Mahdollisesta myyjästä johtuvasta jälkitoimituksesta ei peritä toimitusmaksua.
Viivästyskorko on kulloinkin voimassaolevan korkolain mukainen.
Omistusoikeus kaupan kohteeseen kuuluu myyjälle, kunnes koko kauppasumma on maksettu.
Pidätämme oikeuden tuotemuutoksiin ilman ennakkoilmoitusta.
You can find terms and conditions in English here.
Posti toimittaa Postipaketit noudettavaksi Noutopisteeseen Toimitusaikakyselyssä ilmoitetussa ajassa yleisimmillä yhteysväleillä ensimmäisenä arkipäivänä jättöpäivästä lukien ja viimeistään kolmantena arkipäivänä jättöpäivästä lukien. Postipaketit toimitetaan noudettavaksi erikseen määriteltyihin Noutopisteisiin myös lauantaisin. Lähetys on noudettavissa Noutopisteestä saapumispäivänä. Lähetyksestä toimitetaan vastaanottajalle saapumisilmoitus sähköisesti.
Express-paketit toimitetaan lähettäjän ilmoittamaan osoitteeseen tai Noutopisteeseen Toimitusaikakyselyssä ilmoitetussa ajassa yleisimmillä yhteysväleillä ensimmäisenä arkipäivänä jättöpäivästä lukien ja muuten viimeistään toisena arkipäivänä jättöpäivästä lukien.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetyksen voi noutaa Postin Noutopisteestä ja lähetyksestä toimitetaan vastaanottajalle saapumisilmoitus sähköisesti.
Posti on yhteydessä vastaanottajaan 1–2 arkipäivän kuluessa lähetyksen vastaanotosta ja sopii lähetyksen toimituspäivän ja toimitusaikavälin. Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, vastaanottajalle lähetetään yhteydenottopyyntö.
Jos vastaanottajaa ei tavoiteta, lähetyksen voi noutaa Postin Noutopisteestä ja lähetyksestä toimitetaan vastaanottajalle saapumisilmoitus sähköisesti.
Laiteasennus sisältää laitteen toimituksen sisälle asennuspaikalle, luvanvaraisen käyttökuntoon asennuksen ja pakkausjätteen poisviennin asianmukaiseen kierrätykseen.
Palvelu on saatavilla rajoitetuilla alueilla kulloinkin voimassa olevan palvelukuvauksen mukaisesti. Asennustyön katsotaan alkavan siitä hetkestä, kun asennettava laite puretaan kuljetuspakkauksesta. Lattioiden riittävä suojaaminen asennuksen vaatimalla kulkureitillä on asiakkaan vastuulla. Asiakkaan tulee myös varmistaa asentajalle esteetön pääsy asennuspaikalle sekä mahdollisiin asennuksen vaatimiin liitäntäkohtiin. Asennuspalveluun ei sisälly purkutöitä.
Reklamaatiotapauksessa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Dietaan, joka käsittelee reklamaation Postin kanssa
Reklamaatiosta tai palvelun virheestä on ilmoitettava 30 päivän kuluessa asennuspäivästä.
Lähetyksen toimituksen yhteydessä Posti ottaa vastaanottajalta uutta tuotetta vastaan vanhan tuotteen kuljetettavaksi asianmukaisesti kierrätykseen tai hävitykseen. Yhtä uutta tuotetta vastaan voi tilata yhden vastaavan tuotteen kuljetuksen kierrätykseen.
Lisäpalvelun edellytykset:
Posti lähettää ennakkotiedon jaettavasta lähetyksestä lähettäjän EDI-sanomassa ilmoittamaan matkapuhelinnumeroon tai sähköpostiosoitteeseen.
Lähetys puretaan kuljetusalustan viereen yhteen paikkaan. Pakkausmateriaalit ja kuljetusalusta kuljetetaan pois ja kierrätetään asianmukaisesti. Lähetyksen sisältämien pakkausten tulee olla yhden henkilön työturvallisesti käsiteltävissä painon, koon ja muodon puolesta.